[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll gen 16 22:29:57 CET 2012

El 16 de gener de 2012 20:26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Hola Toni,
>
> Jo per la versió 1.0 no faria una gran campanya de difusió fins que el
> programa no estigui més rodat. El publicaria com a notícia i potser algun
> bàner i poca cosa més.

Jo en canvi penso que caldria fer-ne una roda de premsa (me'n podria
encarregar) i mirar de fer-ne més difusió (llistes de novetats,
premsa, parla amb altres institucions...).

L'atenció mediàtica se la durà més la versió 1.0 que no pas la 2.0.

Si es considera que encara no és un producte madur en quant a
funcionalitat (que no catalanitzi altres programes) aleshores es
podria llançar com a versió 0.5 (o 1.0 preliminar/RC) i així no perdem
l'impacte d'una versió 1.0.

> El que comentés és un molt bon punt que porto uns dies pensant. Del que
> estem parlant és que el llavors el Catalanitzador passa de ser un programa
> que executes un cop a un programa que cal que instal·lis, executis
> manualment un cop, i repetides vegades de forma desatesa unes altres (per
> comprovar noves versions).

Buf, jo només ho deixa que en executar-lo detectés si hi ha una nova
versió, per si el programa es va enviant per correu electrònic. Si és
un programa resident, no sé si a molts usuaris no els farà gaire
gràcia de tenir un programa més instal·lant i ocupant memòria. A banda
de l'àmbit corporatiu on pugui està restringit la instal·lació de
programari.

Per cert, es pot executar el Catalanitzador sent un usuari restringit
al Windows? Quin nivell d'usuari cal ser? O bé determinat pel nivell
d'usuari necessari dels paquets del Windows/Office?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces