[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 16 17:38:18 CET 2012

Ep gent,

Com sabeu portem uns mesos treballant amb el Catalanitzador. Sota el meu
punt de vista, a nivell funcional estem en el que jo considero ja versió
1.0, només cal solucionar els errors que puguin detectar-se un cop més
usuaris facin servir la versió de proves.

Si hi ha alguna cosa que considereu imprescindible del que tenim per fer[1]
abans de la 1.0, si us plau comenteu-lo.

Vull comentar que hem una inversió considerable tots en temps fins ara.
Personalment, m'agradaria alliberar el que tenim ara, veure quina
acceptació té entre els usuaris, i a partir d'aquí decidir en
quins característiques volen treballar en els propers mesos.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer