[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.95

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 16 08:06:25 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep Jordi
> Estava provant el Catalanitzador al netbook i m'ha sortit el quadre de
> "és possible que et demani el CD, etc etc."
> image.png
>
> El text té errades. Caldira canviar-lo per:
> En algunes configuracions, el Windows XP pot mostrar un quadre de diàleg
> demanant el CD del Windows. Si és així, no proporcioneu el CD i feu clic
> a Cancel·la.
> Si teniu el sistema de protecció de fitxers activat, també us pot avisar
> que heu escollit no restaurar les versions del sistema. Feu clic a Sí
> [...]

Cap problema Jordi, canviar textos no es massa feina ni té risc
d'introduir regressions.

Quan vaig escriure aquests textos no vaig quedar tampoc massa content de
la precisió dels mateixos. Si els poguessis revisar amb les capses
d'error davant (vas enviar les captures) per assegurar-nos que les
passes que descriu són clares per l'usuari.

Per cert, aquí son tots els textos:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Resources/CatalanitzadorPerAWindows.rc

Per si voleu donar-lis un cop d'ull.