[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu gen 15 19:53:45 CET 2012

Hola,

El 15 de gener de 2012 19:43, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> M'agrada força la simplicitat Pau, està força bé.
>
> Em recorda bastant a la baixada de Chrome -> http://www.google.cn/chrome/?
> **hl=ca <http://www.google.cn/chrome/?hl=ca>
>
> El concepte de la de Picassa és també interessant per si no ho has vist:
> http://picasa.google.com/

Anna, jo no em mataria. Agafaria qualsevol d'aquestes dues pàgines, li
canviaria l'estil una miqueta per assemblar-se al de SC i au!

Salut,

Pau