[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 15 19:43:19 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He creat un mockup amb el que tenia jo al cap. L'adjunte.
>
> M'agrada la idea de crear dos espais:
>
> A l'esquerra, amb fons roig softcatalà:
> · Posar un títol amb el logo de Softcatalà a l'esquerra
> · Posar uns paràgrafs explicant què fa el programa
> · Després posar el botó de baixada
> · Finalment enllaços socials
>
> A la dreta:
> · Posar una imatge gran i xula, com un fons que ho ocupe tot. Entenc que
> això és difícil, en cas alternatiu es pot provar a continuar el fons
> roig de SC i posar captures del catalanitzador i tal.
> [...]

M'agrada força la simplicitat Pau, està força bé.

Em recorda bastant a la baixada de Chrome ->
http://www.google.cn/chrome/?hl=ca

El concepte de la de Picassa és també interessant per si no ho has vist:
http://picasa.google.com/