[Desenvolupament] Errades Catalanitzador (0.95) - teclat

diu gen 15 18:26:21 CET 2012

Ep
Aixo del teclat reconec que ho he vist en molts ordinadors i l'usuari no
sap ni com se li ha activat la barra aquesta...
Amb això vull dir que no cal ser un usuari avançat per tal que et surti la
barra ,sinó que els usuaris sense coneixements també la veuen sense
realment saber perquè se'ls ha activat.
Si fora fàcil activar el català per defecte allí, seria molt bo.

Ara que ho penso, si la barra s'activa quan hi ha més d'un teclat en
diferents llengües, això vol dir que se li activarà a tothom que passi el
catalanitzador? Perque si no vaig errat, sí que afegeix el català com a
teclat (tot i no posar-lo com a teclat per defecte)

salut
jordi s
El 15/01/2012 17:07, "Marc Belzunces" <mbelzunces a gmail.com> va escriure: