[Desenvolupament] Errades Catalanitzador (0.95)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 15 17:56:13 CET 2012

Hola Toni,

Això amb Internet Explorer queda fatal perquè apareix el català dos cops
com a llengua.

> Com deia en el correu dels teclats, el paquet de Windows Vista i 7
> diuen específicament que es pot aplicar sobre un Windows en francès (a
> més del workaround que vaig dir per versions Ultimate en qualsevol
> idioma). En desconec l'impacte, tot i que m'ensumo que seran,
> malauradament, molts pocs.
>
> Així doncs, em demano si es pot detectar que és un Windows en francès,
> i aleshores el codi hauria de ser Ca-FR/ca-fr i no Ca-ES,
> independentment que sigui la primera, o després del [ca]. Jo voto que
> es faci com al Firefox. Si no es pot detectar, aleshores la solució
> [...]

El fet que un Windows sigui francès no vol dir que l'usuari estigui a
França. Pensem també per exemple en la gent d'Andorra.

Mirant també a les estadístiques de Softcatalà, la majoraria dels
usuaris que s'indetifiquen com a catalano-parlants usen només "ca".

Proposo llavors canviar-ho de "ca-ES" simplement a "ca". He fet la prova
i l'Internet Explorer el reconeix com a català també, o sigui, que penso
que és la millor opció ara mateix en el cas de l'Internet Explorer.

Name: analytics.jpg
Type: image/jpeg