[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95, segona edició

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu gen 15 17:20:12 CET 2012

El 15 de gener de 2012 17:03, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Josep M. ha escrit:

> Hola Josep M.
>
> El Catanalitzador identifica amb la darrera entrada l'ordinador amb el
> "Windows 7 Ultimate Service Pack 1 de 64 bits" com a un "Windows Vista de 64
> bits" amb Service Pack 2:

On és aquest log? Puc enviar el meu també, que és una instal·lació
pelada de W6 Pro SP1 64bits.

Sobre l'Office 64bits, al 2010 la instal·lació per defecte és en
32bits encara que tinguis un Windows 64bits.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces