[Desenvolupament] Errades Catalanitzador (0.95)

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu gen 15 17:10:11 CET 2012

El 15 de gener de 2012 14:05, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Al Firefox s'empra simplement [ca] de primer. Com a exemple, a la variant
> valenciana, s'empra [ca-valencia] primer i [ca] de segon.
>
> He comprovat el Chrome/Chromium i he vist que per defecte agafa [ca-e]s.
> Curiosament, però, si ho modifiques manualment es posa a [ca].
>
> Al Safari crec que agafant-ho del sistema (Windows 7) em mostra [ca-es].
>
> En conclusió, sempre que s'agafa del sistema mateix, el codi suggerit és
> [ca-es] (una mica lleig perquè personalment crec que hauria de ser [ca-ES]).
>
> La veritat és que no puc valorar la repercussió que pot tenir tot plegat
> [...]

Com deia en el correu dels teclats, el paquet de Windows Vista i 7
diuen específicament que es pot aplicar sobre un Windows en francès (a
més del workaround que vaig dir per versions Ultimate en qualsevol
idioma). En desconec l'impacte, tot i que m'ensumo que seran,
malauradament, molts pocs.

Així doncs, em demano si es pot detectar que és un Windows en francès,
i aleshores el codi hauria de ser Ca-FR/ca-fr i no Ca-ES,
independentment que sigui la primera, o després del [ca]. Jo voto que
es faci com al Firefox. Si no es pot detectar, aleshores la solució
més general seria igualment [ca].

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat