[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95, segona edició

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 15 16:38:06 CET 2012

Hola Josep,

> Acabo de baixar-me aquesta versió pre-0.95, i l'he executada en un
> Windows 7 Ultimate Service Pack 1 de 64 bits (que ja tinc catalanitzat).
> També hi tinc un MS Office Professional Plus 2010 de 64 bits,
> catalanitzat. A més a més hi tinc dos Windows Internet Explorer 9,
> catalanitzats tots dos, un de 32 bits i un de 64 bits.
>
> El Catalanitzador em diu que:
>
>     * Paquet d'idioma per al Windows
>     * Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office
>     * Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
>
> No és pot aplicar en aquest sistema
> ???
> [...]

En el cas del Microsoft Office de 64 bits, com no som compatibles no el
reconeix. Ara mateix no reconeixem ni instal·lem en Office 64 bits. L'he
afegit com cosa a fer[1].

Respecte a al Windows i l'Explorer si que els hauria de reconèixer. Pots
enviar-me si us plau el fitxer CatalanitzadorPerAWindows.log[1]
d'aquesta màquina?

Gràcies,

Jordi,

[1]