[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu gen 15 07:55:06 CET 2012

Hola,

He creat un mockup amb el que tenia jo al cap. L'adjunte.

M'agrada la idea de crear dos espais:

A l'esquerra, amb fons roig softcatalà:
· Posar un títol amb el logo de Softcatalà a l'esquerra
· Posar uns paràgrafs explicant què fa el programa
· Després posar el botó de baixada
· Finalment enllaços socials

A la dreta:
· Posar una imatge gran i xula, com un fons que ho ocupe tot. Entenc que
això és difícil, en cas alternatiu es pot provar a continuar el fons roig
de SC i posar captures del catalanitzador i tal.
· Posar un vídeo a sota mostrant el procés d'instal·lació.

És una proposta, totalment oberta a modificacions de qualsevol tipus.

Salut!

El 14 de gener de 2012 21:44, Anna Barberà <abarbera a gmail.com> ha escrit:

 Sí, serà el millor.