[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95, segona edició

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis gen 14 15:00:42 CET 2012

Hola Jordi,

Acabo de baixar-me aquesta versió pre-0.95, i l'he executada en un Windows 7 Ultimate Service Pack 1 de 64 bits (que ja tinc catalanitzat). També hi tinc un MS Office Professional Plus 2010 de 64 bits, catalanitzat. A més a més hi tinc dos Windows Internet Explorer 9, catalanitzats tots dos, un de 32 bits i un de 64 bits.

El Catalanitzador em diu que:
  a.. Paquet d'idioma per al Windows
  b.. Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office
  c.. Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
No és pot aplicar en aquest sistema
???
No hauria de dir que l’acció ja ha estat efectuada?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, January 14, 2012 1:19 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95, segona edició

Ep gent,

Acabo de pujar a la 'latest' una nova versió pre-0.95. Per baixar-la:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAWindows.exe?raw=true

Si ningú no troba res de greu la pujaré diumenge com a versió 0.95 final
i faré un apunt bloc parlant d'aquesta versió i demanant ajut per provar-la.

Qualsevol comentari és benvingut

Jordi,

Canvis respecte a la versió 0.94

* A la darrera pantalla pantalla mostrem ara una barra que indica el %
de Catalanització del PC i un missatge genèric si alguna cosa no va anar bé.
* Compatibilitat amb 64 bits. S'executa en tots els Windows de 64 bits,
i a més, si tenim un Windows 7 amb 64 bits també instal·la el paquet
d'idioma. En qualsevol altre versió de Windows de 64 bits, no s'ofereix
instal·lar el paquet.
* Solucionada la codificació de la URL amb Twitter i afegit el hashtag
* Les tasques que no requereixen baixada són comptades com amb dos
passos, quan només fa un. Llavors, si seleccionem un paquet d’idioma + 2
tasques de configuració és força evident.
* Corregit el títol de l’auxiliar
* Afegit el paquet d’idioma d’Internet Explorer 9.0 (32 i 64 bits)
* Correccions d'alguns textos