[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis gen 14 12:27:16 CET 2012

Molt bé, Jordi! Ara sí que em penso que deixes fora un tant per cent molt
petit de casos...

Josep M.

El dissabte 14 de gener de 2012, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,

> He afegit ja compatibilitat amb el paquet d'idioma d'IE 9 amb 64 bits.
>
> La versió actualitzada està[1].
>
> Em sembla que els paquets d'idioma de l'IE9 requereixen tenir instal·lat
previàment el paquet d'idioma de Windows. Comprovaré si és així i ho
afegiré com a requisit.

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAWindows.exe?raw=true