[Desenvolupament] Errades Catalanitzador (0.95)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 14 11:18:51 CET 2012

Hola,

> - No posa el teclat per defecte en català (continua mostrant l'ES a la
> safata del sistema, barra inferior dreta). Ha instal·lat el teclat
> català, però no l'ha posat com a teclat per defecte ("Llengua
> d'entrada per defecte").

Això del teclat en català és la primera vegada que ho sento.

Quins avantatges té per l'usuari?

Saps si està disponible a tots els Windows o només als més recents?

> - A l'IE9 ha posat de llengua de navegació "ca-ES". Això ho fa perquè
> és un Windows en espanyol? Posa "ca-FR" a un de francès? No seria
> millor "ca" sense codi d'estat, ja que el domini lingüístic són 4
> estats?

El que fa el Catalanitzador és el mateix que faria l'usuari a l'escollir
  "Català" com a llengua preferida de navegació. L'Internet Explorer
mapeja sempre al codi ca-ES.

La meva recomanació és no intentar seguir l'estandard perquè no tots els
llocs web poden identificar bé CA-AD, CA-IT, CA-FR, etc.