[Desenvolupament] Pas 3 i 4

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis gen 14 09:47:24 CET 2012

Caldria comprovar el pegat que t'he passat en un altre correu-e, per a
WVista i Explorer 8, a veure si també funciona per a W7 i Explorer 8. De
totes formes em sembla que no hi ha pegat per a WVista 64 bits i Explorer 8.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, January 14, 2012 8:48 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Pas 3 i 4

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> El paquet d'idioma per al W7 64 bits sí que existeix (mireu els meus
> correu-e anteriors)
> I no només el paquet d'idioma, sinó que en paral·lel també existeix tot
> l'Explorer 9 per a W7 64 bits

Gràcies Josep

De fet, el vaig pujar fa uns dies a l'ftp[1]. Estic treballant en afegir
compatibilitat en Windows 7 64 bits al paquet d'idioma d'IE 9.

Saps si hi ha paquet d'idioma 64 bits en Windows 7 per IE 8?

Un comentari. En general prefereixo evitar d'instal·lar l'IE complet
sinó és l'única opció per evitar possibles problemes d'actualitzar-li el
navegador a l'usuari.

Gràcies,

Jordi,

[1]