[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 14 09:02:33 CET 2012

Hola Anna,

Estem pensant en crear una landing page per al catalanitzador del Windows.
No sé si has seguit el fil, però el Jordi ha desenvolupat una aplicació que
permet catalanitzar tot el pc en quatre passos.

La meua idea és muntar una pàgina que tinga:

· Alguna imatge del programa
· Un títol
· Una descripció curta
· Un botó gran de baixada
· Potser un enllaç al fòrum o a col·labora amb softcatalà o ambdós?

Tindries temps per fer-ho? No corre presa, però t'ho vaig comentant!

Gràcies,

Pau

El 14 de gener de 2012 8:56, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: