[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 14 08:49:19 CET 2012

Hola,

El 14 de gener de 2012 8:45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Em sembla força bé, de cara a l'usuari serà força millor que una pàgina
> Wiki com ara.
>
> Imagino que llavors no es podrà actualitzar tant fàcilment com la Wiki,
> llavors caldrà pensar una estructura de continguts que no calgui
> actualitzar massa.

Jo estic pensant en una landing page. Un text curt descriptori i un botó
gran per baixar l'aplicació amb alguna imatge amb un windows en català.

Li demane a l'Anna?

Salut,

Pau