[Desenvolupament] Pas 3 i 4

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis gen 14 08:42:55 CET 2012

Hola,

El paquet d'idioma per al W7 64 bits sí que existeix (mireu els meus
correu-e anteriors)
I no només el paquet d'idioma, sinó que en paral·lel també existeix tot
l'Explorer 9 per a W7 64 bits

Josep M.

El dissabte 14 de gener de 2012, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Marc,

> El problema és que el Catalanitzador considera que el paquet d'idioma
d'IE en 64 bits no existeix. Un cop s'afegeixi funcionarà bé.

> El comportament tècnicament és correcte. L'IE9 el considera que no es pot
Catalanitzar perquè no existeix paquet d'idioma i llavors et dóna el %
sobre el considera que pot fer.

> Aquest botó és la tercera vegada que el canvio de Compateix-ho a
Compateix-lo. Ho deixo com està ara ja si ningú demostra que la versió
actual és incorrecte.

> No ho he fet perquè realment el Catalanitzador en una primera versió no
catalanitzarà tot allò que és possible, com per exemple, l'Adobe Acrobat,
l'OpenOffice.org, etc. Llavors que la gent competeixi amb uns % de
Catalanització que són del tot cert em va semblar poc seriós.

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer