[Desenvolupament] Textos catalanitzador: primera pantalla

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 14 07:48:23 CET 2012

Hola Marc,

Que els botons apareguin en castellà és perquè el teu Windows està en
castellà. Aquests botons es poden traduir per l'aplicació fent un hack,
malgrat al ser capses del sistema no s'hauria de tocar. Ho he apuntat
com a cosa a fer en el futur:

http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Coses_a_fer

Respecte als canvis que planteges, no estic d'acord en eliminar la
secció de fiabilitat, privadesa i seguretat sense que més gent opini ja
que és un tema que s'ha mencionat com a important en repetides ocasions.
Està sota una secció en negreta clarament identificada, l'usuari la pot
ignorar completament si vol.

He introduït algunes de les millores que suggereixes en la primera
secció, per tal de simplificar el llenguatge i reduir la redundància.
Adjunto captura de pantalla de com queda finalment.

Moltes gràcies pels comentaris!

Jordi,

Name: primer-pas.jpg
Type: image/jpeg