[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div gen 13 18:28:54 CET 2012

Tal i com vaig dir en un altre correu:

Pegats d’idioma:

Paquet d’idioma català per l’Internet Explorer 9 en Windows Vista:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=2104 i tries el que posa IE9-Windows6.0-LanguagePack-x86-cat.msu

Paquet d’idioma català per a l’Internet Explorer 9 en Windows 7:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=1944 i tries el que posa IE9-Windows6.1-LanguagePack-x86-cat.msu

Programa sencer:

De fet l’Internet Explorer 9 en Windows 7 32 bits es pot baixar sencer (no com a paquet d’idioma) des de:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=f14f7ae7-14e3-4907-8ebe-8bedef8c2fba&displaylang=ca

L’Internet Explorer 9 en Windows 7 64 bits es pot baixar sencer (no com a paquet d’idioma) des de:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=62e67358-da9a-499d-aa19-eb93996ca8e0&displaylang=ca

L’Internet Explorer 9 en Windows Vista SP2 32 bits es pot baixar sencer (no com a paquet d’idioma) des de:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=a47f45cd-8160-4d0d-b6cf-a90996be7197&displaylang=ca

L’Internet Explorer 9 en Windows Vista SP2 64 bits es pot baixar sencer (no com a paquet d’idioma) des de:
No disponible encara en català

Josep M.