[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 13 18:12:17 CET 2012

Hola Marc,

> A mi (Windows 7 Pro 64bits) em diu que no es pot aplicar ja que la
> versió d'IE no és compatible amb cap paquet idioma (l'IE 9 s'instal·la
> a l'actualitzar el Windows 7). No sé si és que va inclosa al paquet
> general del Windows (tot seguit ho sabré...)

En entorns 64 bits es va decidir només instal·lar el paquet d'idioma del
Windows per fer quelcom mínim.

El d'IE 8/9 requereix un paquet d'idioma per separat. Si cal incloure'l, es
pot incloure, però és més temps i sobretot incrementa el procés de proves.