[Desenvolupament] Pas 3 i 4

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div gen 13 13:29:53 CET 2012

El 13 de gener de 2012 13:04, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
> El 13 de gener de 2012 12:36, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
>
> (...)

> Per cert, l'enllaç que es dóna a les xarxes socials apunta a:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows
>
> que és la del projecte de desenvolupament. Que per cert, per mantenir
> coherència al wiki hauria de ser
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows

+1

Ja posats, també comentar que caldria que hi haguessin espais (els
wikis ho permeten), no abusar de majúscules, etc.
Hauria de ser: http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows
(el mateix per a les subpàgines)

--
Toni Hermoso Pulido