[Desenvolupament] Pas 3 i 4

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div gen 13 12:36:18 CET 2012

Al pas 3 de 4 (quan s'apliquen els canvis), al final de la primer
paràgraf surt "Espereu..."

Però quan acaba de fer tot continua apareixen "Espereu...". Això pot
dur a confusions (pot  semblar increïble, però n'he vist de
pitjors...).

Jo eliminaria aquest "Espereu..."

Al pas 4 hem diu que he assolit el 100% de catalanització. Però no és
veritat perquè l'IE9 continua en espanyol. El percentatge hauria de
considerar les accions que no s'han pogut dur a terme.

Als botons de les xarxes socials, no hauria de ser

Comparteix-ho-->Comparteix-lo

Al clicar sobre el boto del Facebook, al meu Facebook apareix
l'enllaç, però cap text. Jo diria que és possible posar-hi un text...

En tots dos, Twitter i Facebook, no havia d'anar al text el grau de
catalanització per introduir certa "competitivitat" entre usuaris?

A les dues pantalles els botons de sota (Atrás, Siguiente/Finalizar,
Cancelar) continuen apareixen en espanyol.

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/