[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.95

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div gen 13 12:09:04 CET 2012

El 12 de gener de 2012 20:53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de pujar a la 'latest' la versió pre-0.95. Per baixar-la:
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAWindows.exe?raw=true
>
> Si ningú no troba res de greu la pujaré demà com a versió 0.95 final i faré
> un apunt bloc parlant d'aquesta versió i demanant ajut per provar-la.
>
> Qualsevol comentari és benvingut
>
> Jordi,
>
> Canvis respecte a la versió 0.94
>

> * Afegit el paquet d’idioma d’Internet Explorer 9.0

A mi (Windows 7 Pro 64bits) em diu que no es pot aplicar ja que la
versió d'IE no és compatible amb cap paquet idioma (l'IE 9 s'instal·la
a l'actualitzar el Windows 7). No sé si és que va inclosa al paquet
general del Windows (tot seguit ho sabré...)

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces