[Desenvolupament] Catalanitzador: versió de 64bits (reflexions...)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll gen 9 06:39:01 CET 2012

Si et sembla que amb aquest escenari pots tenir-ho a punt per al llançament
"oficial", a mi em sembla perfecte!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, January 09, 2012 12:50 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador: versió de 64bits
(reflexions...)

En/na Josep M. ha escrit:
> Jo també ho havia pensat... De fet sóc dels que tenen el Windows 7 de 64
> bits (tot i que catalanitzat al 100% de forma manual)
> No sé què en penses Jordi, però crec que el suport a 64 bits és molt
> important a l’hora de llençar una versió amb impacte mediàtic.

Hola nois,

Gràcies pel feedback

Afegir compatibilitat amb 64 bits és una qüestió de temps no pas de
dificultat, no és un problema fer-ho. Té dues parts: que l'aplicació
funcioni bé amb 64 bits i instal·lar paquets d'idioma versió 64 bits.

Proposo aquest escenari:

- Que el Catalanitzador funcioni amb tots els sistemes Windows de 64-bits
- Instal·lar el paquet d'idioma de 64 bits només amb Vista i 7

Això vol dir:

- No donar suport a l'Office 64 bits (pocs usuaris l'usen)
- Windows XP 64 bits (molts pocs usuari l'usen)

Com ho veieu?