[Desenvolupament] Feedback per l'usuari sobre com ha anat el procés

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu gen 8 17:17:16 CET 2012

Hola,

El 8 de gener de 2012 16:30, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> Com hem comentat algun cop, ara mateix el Catalanitzador no dóna cap
> feedback quan finalitza explicant com ha anat el procés. En concret, sempre
> es felicita a l'usuari i no es dóna cap indicació de que es va poder fer bé
> i que no i per quins motius.
>
> Per la versió 1.0, proposo fer una cosa realment senzilla per tal de poder
> donar alguna feedback senzill:
>
> - Tenir una barra de progrés que indiqui el grau de catalanització assolit
> sobre allò que era possible, és a dir, accions que s'han pogut completar
> [...]

A mi la idea tal i com la proposes ja m'agrada. Potser, ja a nivell
d'estètica. Això de felicitats ho posaria més gran. Com més gran millor :P

Salut!

Pau