[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 7 12:16:10 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Una qüestió:
>
> Si quan inicies el procés de catalanització hi ha connexió a Internet, i
> a mig procés es perd la connexió, se salta el pas corresponent i no
> avisa que no s’ha pogut fer una part del procés.
> Ho he provat amb un Windows 7 + MS Office 2010.
>
>    1. Inicio amb connexió a Internet, i trio Windows 7 i MS Office 2010
>    2. Descarrega el paquet per al Windows 7
>    3. Mentre està instal·lant el paquet per al Windows 7 tallo la connexió
>    4. Diu “descarregant paquet MS Office 2010” i ràpidament “procés
>       finalitzat” (però no ha pogut catalanitzar l'Office 2010)

> [...]

Sí, estic d'acord. Ho he apuntat com a cosa a fer[1]. Això va lligat en
que comprovi també que qualsevol cosa que es baixa sigui correcte abans
d'executar-la (signatura MD5).

Moltes gràcies,

Jordi,

[1]