[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 5 19:49:24 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Aquí el tens...
>
> Josep M.

Hola Josep M.

M'aniria molt bé el log que queda un cop l'instal·les i passa ràpid.
Crec que bàsicament el problema és que en Windows XP 1 i anteriors
l'instal·lador del Windows (msiexec.exe) està a un altre lloc d'on el
busco i potser que la versió 2.0 no accepta alguns dels paràmetres de la
versió 3.0 (inclosa a XP 2 i superior). En qualsevol cas, estic
intentant aconseguir un XP SP1 per poder fer proves.

Moltes gràcies,