[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 5 00:33:07 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Un petit error: quan acaba diu Felicitats. *El procés de catanalització
> del [...]*

Això ho he esmenat ja, gràcies.

> Sobre el que et deia de l’error si no tens el .NET 2.0, no aconsegueixo
> reproduir-lo si instal·lo els pegats d’un en un, manualment (sense el
> Catalanitzador)
> Concretament, sense .NET 2.0 he pogut:
> En un Windows XP SP1 instal·lar el pegat català de 2.89 MB, i no hi he
> pogut instal·lar el de 5.82 MB (que demana mínim SP2)
> En un MS Office 2003 SP3 hi he pogut instal·lar els pegats catalans de
> l’Office SP0, SP1, SP2 i SP3, i tots 4 sense problemes.
> Per tant, entenc que el problema quan no hi ha el .NET 2.0 està en el
> propi Catalanitzador.

Veient l'error a la pantalla penso que té que veure amb una versió
antiga (la 2.0) del Instalador de Windows que no accepta alguns
paràmetres que usem, però no estic segur. Ho investigaré.

En el futur quan trobis problemes, a part de la captura de pantalla,
envia també el fitxer Catalanitzador.log [1] que es troba al directori
temporal.

He apuntat la informació sobre els service packs de l'Office 2003 [2]
per mirar-ho amb detall. Ara mateix estem usant el de la versió base [3]
que funciona bé amb totes les revisions però a costa d'un grau de
catalanització més pobre en les versions més recents.

Moltes gràcies Josep M, tota aquesta informació és força útil.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows/Especificaci%C3%B3_T%C3%A8cnica#Informaci.C3.B3_de_depuraci.C3.B3

[2]
http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Coses_a_fer