[Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 4 17:20:56 CET 2012

He seguit aprofundint en el problema que t'esmentava, i he aconseguit mig adobar-lo: a l'instal·lar el .NET 2.0 (que va inclòs en els controladors de la tarja de vídeo ATI) les accions del Catalanitzador es realitza a mitges.

O sigui:

Windows XP SP1 spanish + MS Office 2003 + .NET 2.0 ---> el Catalanitzador funciona en part.
El primer cop que s’executa el Catalanitzador transforma correctament el Windows XP, però no el MS Office 2003, encara que estigui seleccionat. Si el tornes a executar, segueix marcat com a no instal·lat, però no el catalanitza.

Ara vaig a mirar-me en detall quin és el pegat que falla sense el .NET 2.0, si el del Windows XP, el de l'Office 2003 o tots dos.
T'ho comento més tard...

Una altra cosa. L’Office 2003 té 4 pegats catalanitzadors:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ccf199bc-c987-48f5-9707-dc6c7d0e35d0&displaylang=ca per a la versió base (SP0)
http://www.microsoft.com/spain/cat/descarregues/office_sp1.aspx per a la versió SP1 (cal descarregar també l’SP1 spanish per tenir totes les funcionalitats)
http://www.microsoft.com/spain/cat/descarregues/office_sp2.aspx per a la versió SP2 (cal descarregar també l’SP2 spanish per tenir totes les funcionalitats)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=27F0C05C-4466-4114-BD5C-E7B782D6198A&displaylang=ca per a la versió SP3 (cal descarregar també l’SP3 spanish per a tenir totes les funcionalitats)

I el Windows XP en té 2 de pegats:
Softcatalà per a la versió base (SP0) o la SP1
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db2e8f9-79c4-4625-a07a-0cc1b341be7c&displaylang=ca&Hash=j326h8ok0fBTzd9Y90p33dIaqGh2vcLHFf1FtK%2f5kzqhNcaSfs%2fsNhH28p3y9aLsW%2fVB9xjZjt4ILmAX1oJrhg%3d%3d per a la versió SP2 o superior

Josep M.