[Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 4 16:46:26 CET 2012

Hola Josep M,

> Dóna un error durant l’execució (adjunto fotografia1.jpg)
> Quan torno a executar el Catalanitzador, les 2 accions Configura ja
> estan realitzades, però les 2 accions associades als paquets d'idioma
> no. Torno a provar-ho... Selecciono:
>
>     * Paquet d'idioma per al Windows
>     * Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office
>
> Torna a baixar els paquets. Però segueix donant l’error.
>
> Suposo que el Catalanitzador sap triar el paquet d'idioma per al Windows
> que és millor, segons la versió SP que tingui l'XP? (en algun lloc vaig
> [...]

Ara mateix s'està executant el paquet d'idioma compatible (en teoria)
amb tots els XP. A partir de la 0.94, caldrà un XP 2 o superior.

Saps durant l'execució de quina tasca t'ha mostrat l'error?

Has provat a executar només el paquet d'idioma de l'Office 2003?

Gràcies,