[Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 4 16:13:34 CET 2012

Hola Jordi,

Provats:

Win XP SP1 Spanish + MS Office 2003

El primer cop que he executat el Catalanitzador, he marcat les 4 primeres accions, ja que la de l’Explorer surt en gris:
  a.. Paquet d'idioma per al Windows
  b.. Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office
  c.. Configura...
  d.. Configura...
Dóna un error durant l’execució (adjunto fotografia1.jpg)
Quan torno a executar el Catalanitzador, les 2 accions Configura ja estan realitzades, però les 2 accions associades als paquets d'idioma no. Torno a provar-ho... Selecciono:
  a.. Paquet d'idioma per al Windows
  b.. Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office
Torna a baixar els paquets. Però segueix donant l’error.

Suposo que el Catalanitzador sap triar el paquet d'idioma per al Windows que és millor, segons la versió SP que tingui l'XP? (en algun lloc vaig llegir que deies que hi havia dos paquets, un de 2 MB i un altre de 5 MB)

Josep M.