[Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll gen 2 14:58:35 CET 2012

Sí, ara ja s'executa correctament.
Una tonteria: estic fent anar el Catalanitzador en un portàtil una mica vell, i la pantalla TFT no és cap meravella. Això fa que es confongui una mica el color entre les icones "Seleccionada i preparada per executar-se" i "Acció ja realitzada anteriorment en aquest ordinador" (o sigui, el color negre i un color verd fosc)
Ho he provat en un Win XP SP1 en anglès + MS Office 2003
El Win XP no el tradueix (com era d’esperar) i el MS Office sí. Alerta: hi ha un text tallat, quan tries “Paquet d’idioma per a l’Internet Explorer” que diu:

No es pot aplicar
La versió [...]. Cal que instal·leu el paquet d’idioma per a ???

I s’acaba la frase abruptament amb el “per a”
Ara vaig a formatar i instal·lar un Win XP pelat (SP0) en anglès i un MS Office 2007 a veure què passa

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, January 02, 2012 2:27 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: [Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Ep!

Penso que he solucionat el problema de que el Catalanitzador no
s'iniciava amb Windows XP anteriors al XP2. He actualitzat la versió
latest[1]. Ho podeu baixar des d'aquí:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/raw/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAWindows.exe

Josep M, si pots confirmar si t'arranca ara amb XP 1. Així com qualsevol
problema que hi trobis.

Moltes gràcies,

Jordi,

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/bin/latest