[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - petit suggeriment

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 20:11:40 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
> Sorry per l'allau de correus, però abans que se m'oblidi (i ja callo):
> Al Pas 2, un cop seleccionades les accions que l'usuari vol fer, potser
> convindria canviar el botó "Endavant >" per una altra cosa, com ara
> "Executa". Ara mateix, sembla que en fer clic a Endavant, hauria
> d'aparèixer una altra pantalla abans d'aplicar els canvis.
> De fet, els auxiliars normalment al pas següent de seleccionar els
> components que es volen instal·lar, apareix una pantalla de "Resum" i el
> botó canvia a "Instal·lar", per tal que l'usuari sigui conscient que la
> [...]

Jo crec que una pantalla addicional seria massa perquè ens interessa
mantenir el procés en poques passes. La idea del botó em sembla bé, l'he
afegit a la llista de coses a fer[1].

Gràcies

Jordi,

[1]