[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 18:16:20 CET 2012

Hola Jordi,

> [...]
> sorprendre veure a l'"Acerca de" que posava "Internet Explorer _8_" i al
> camp "Versión:" de sota hi posava: _7_.0.5... Però no li vaig donar més
> importància...
>
> També després de reiniciar, m'ha sortit el diàleg d'"Actualitzaciones
> automáticas" següent:
>
> Pel que veig, em vol aplicar uns pedaços per l'IE7 i també em diu que
> vol baixar l'IE8.
>
> T'adjunto el log (em sembla que és d'una segona execució posterior en
> què no vaig seleccionar instal·lar res, només era per fer un

El Log que realment em serviria és de la primera execució, aquest segon
diu ben poca cosa.

El tema d'IE és potser el més complex i tot just el vaig introduir a la
versió 0.93, o sigui que és molt possible que hi hagi combinacions que
no coneixem.

> Alguna cosa més que vol que miri? Aplico les actualitzacions? Torno a
> passar el Cat'dor a veure si em posa l'IE7 en català?
> De moment, ho deixo així...

Jo intentaria instal·lar l'IE 8 en castellà i repetir el procés a veure
si pots reproduir el que ha passat. El log de la primera execució
m'aniria molt bé.

Si no ho aconsegueixes reproduir, demà intentaré reproduir-ho en alguna
màquina virtual.