[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 18:05:02 CET 2012

Hola Jordi,

La part dels texts ja està corregida.

> "Jo ja he catalanitzat el meu ordinador! Tu també pots amb el
> Catalanitzador de @softcatala: http://catalanitzador.softcatala.org"
> Crec que val la pena mencionar específicament "Catalanitzador" (o
> #Catalanitzador) a la piulada malgrat que ja aparegui a l'URL, perquè és
> possible que l'URL s'escurci, cosa que faria que ja no hi aparegués el
> nom de l'aplicació. També és interessant afegir una referència a
> l'usuari @softcatala per captar usuaris potencials (i comptaria com a
> mencions, que no sé si augmenta el "karma")
> Ignoro el text que surt al Facebook perquè no en tinc...

Això, m'ho miro demà i et dic alguna cosa cosa.

El text per la versió de Facebook és el mateix.

> - Veig que a la pantalla final ja no hi surt el resum de "S'han fet X
> canvis...." que sortia a la versió anterior. És normal? Un resum final
> d'allò que s'ha fet crec que seria interessant.

Ho vaig treure perquè era horrible.

Ara mateix cal informar a l'usuari de com han anat les accions i si ha
hagut cap problema. La idea d'una barra indicant el que s'ha pogut fer
(nivell de catalanització, com va suggerir en Planella basant-se amb el
que fa Linkedin) i un botó per veure els resultats. Quan m'hi possi, us
enviaré un esborrany del disseny abans de codificar-lo.

> Fins aquí les pantalles que he vist jo en aquesta versió.
> Ara envio un correu addicional amb el "round 3" de com ha anat
> l'execució (Jordi, comença a tremolar)

Moltes gràcies Jordi

Dues coses:

- El 95% dels textos de l'aplicació son al fitxer de recursos[1]. El 5%
que falten els de moure ja que estan hardcoded, però si vols consultar
els textos de l'aplicació.

- Acabo d'actualitzar la còpia a latest amb els darrers canvis.

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Resources/CatalanitzadorPerAWindows.rc