[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feedback de "LATEST"

diu gen 1 17:00:02 CET 2012

Ep Jordi
Uns comentaris ràpids sobre la versió "latest" que acabo de baixar:

A les propietats de l'executable:

- PC --> ordinador

- "EN QUANT"??!! REALLY??!! --> Quant al Catalanitzador
- es poden instal·lar --> es poden baixar i instal·lar
- per a Windows -> per al Windows
- Compilada al --> Compilada _el_  [potser millor "Data de compilació:"
i així no hi ha problemes de coses com "Compilada _el 1_ de ..."]

I una observació final. A la llista d'accions, només em surt aquesta:

No em surten la resta d'accions (que a la versió 0.93 sí apareixien com
a ja aplicades).

No he arribat a executar l'acció (estic en espera de què vols que faci
amb el tema de l'IE7 - IE8 que et comentava en un missatge anterior)

salut
jordi s