[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

diu gen 1 16:43:10 CET 2012

El 28 de desembre de 2011 18:11, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Xavi Ivars ha escrit:

> Moltes gràcies Xavi i Cubells, està molt bé que funcioni per Tablets també
> :)
>

> Atentament,
>
> Jordi,
>
> --
> Jordi Mas i Hernàndez -Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/
> Planet Softcatalà -> http://planeta.softcatala.org
> Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com

Ep Xavi,

Vas pujar l'actualització al Market?

Jo he provat (*) la versió d'allí i em dóna l'error de xarxa que en
Jordi comentava al seu bug2.

Salut,
David.

(*) Això vol dir que he sucumbit a la temptació i al final m'he fet
amb un Xoom ;) Si cal fer cap prova, també estaré encantat de
col·laborar.