[Desenvolupament] Darreres construccions

diu gen 1 15:47:28 CET 2012

Bona pregunta! Potser caldria deixar ben clar a la primera pantalla que
es necessita connexió a Internet...
També cal tenir en compte com ha de reaccionar el Cat'dor si una de les
baixades baixada es talla a mitges... no sé si ja ho tens present...

salut
jordi s

Al 01/01/2012 15:43, En/na Josep M. ha escrit: