[Desenvolupament] Catalanitzador - canviant el paquet d'idioma per a Windows XP

diu gen 1 15:04:27 CET 2012

+1 per al segon paquet.
Segurament també tradueix el tema de "Actualizaciones automáticas" i tot
el "Centro de seguridad" que ara em surt en castellà...

salut
jordi s

Al 01/01/2012 12:06, En/na Jordi Mas ha escrit: