[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 14:03:45 CET 2012

Hola Jordi,

> Impressionant feina! ;-=

Anem avançant que és el més important!

> [...]
> que realment els costa veure que hi ha diverses finestres obertes alhora
> i que hi ha una barra on poden accedir a la resta de finestres obertes,
> per exemple, mons pares). Es podria fer que si l'usuari l'intenta
> executar una segona vegada, la finestra del Catalanitzador passi a
> primer pla (obtingui el focus)?
> - En cada acció, es podria posar un enllaç extern amb més informació
> específica sobre el paquet (per exemple, la pàgina de Microsoft). En
> l'acció de "configura la llengua de navegació", potser es podria

Em semblen totes molt bones idees. Ho apunto a la llista de coses a fer[1].

> Com l'altra vegada, et passo pantallassos:

He aplicat totes les esmenes.

Tal com vaig comentar fa uns dies al Pau, algunes d'aquestes correccions
les havia fet ja però s'han perdut. Ara faig un diff a mà abans de pujar
el fitxer RC per assegurar-me que no torna a passar.

> Em planto aquí i l'any que ve continuo ;-) , que em queden més pantalles
> al tinter...

Continua si us plau :)

Jordi,

[1]