[Desenvolupament] Començo a explorar

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 12:44:13 CET 2012

Hola Josep M,

> Hola,
>
> M’he baixat el catalanitzador, i la primera pega és que tinc un sistema
> operatiu de 64 bits.

Tant aviat publiquem la versió 1.0[1] començarem a treballar amb la
compatibilitat de 64-bits.

El motiu perquè no hem començat fins ara és bàsicament per reduir la
complexititat de la primera versió i poder publicar una primera versió.

> De totes formes aprofito per remarcar que hi ha un error tipogràfic. Diu:
>
> /El *Catanalitzador* no és compatible amb sistemes operatius de 64 bits/
> [...]
>
> I més endavant, una qüestió d’estil:
>
> /Estem treballant en afegir-*ne* compatibilitat/ [...] seria millor
> /Estem treballant en afegir-*hi* compatibilitat/ [...]

Ho he corregit, veure com queda a l'adjunció.

> Demà passaré a fer proves amb altres màquines, i altres SO.

Gràcies, tota l'ajuda en aquesta àrea ens bé molt bé. A part del teu
coneixement previ en l'àrea.

Bon any 2012

Name: dialeg-64bits.jpg
Type: image/jpeg