[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 29 18:54:12 CET 2012

Al 29/02/12 17:01, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Toni,
>
>     Caldria mirar la llengua de la instal·lació del Firefox (assumint
>     que només n'hi ha una).
>     Hi ha 2 vies per explorar:
>     * fitxer update.locale (en la carpeta d'instal·lació)
>     * en el registre del Windows
>

> Saps la clau de registre de Windows?
>
> Saps on es guarda la versió de Firefox que l'usuari té actualment? (la
> actual) Això m'agradaria enviar-ho al servidor per recollir estadístiques.

Hola Jordi,

per saber tots els Firefox que hi ha instal·lats, en tens detalls a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Mozilla#Com.C3.BA
Allà s'hi pot veure la versió, el locale i el camí al sistema.

Pel que fa al que concretament faria servir l'usuari, cal suposar que és
el navegador per defecte del sistema (no hi ha cap altra forma fàcil)
Segons llegeixo, es podria esbrinar des de:
http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc301397.aspx

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat