[Desenvolupament] Estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 29 12:17:42 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Sí, molt millor! Es podria fer alguna cosa semblant per als Sistemes
> Operatius?

Hola,

Hauríem de dissenyar el sistema perquè els diagrames es facin per totes
les accions (veure llista actual[1]) per les que hagues dades a la taula
'actions' i que el camp 'version' no estigués buit.

Ara mateix: MSOffice, IELPI, IEAcceptLanguage i Chrome.

El sistema ha de ser automàtic perquè quan afegim noves accions no
calgui modificar el sistema d'estadístiques també.

Tinc que modificar l'acció del Catalanització de Windows perquè inclogui
la versió, no feia fins ara perquè ja ho tenim a la taula operatings
però simplificarà el procesament d'estadístiques.

Caldria afegir-ho al Firefox també ja que no estic enviat la versió.

Si us sembla bé, ho recullo a l'especificació de les estadístiques:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Actions/ActionID.h