[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic feb 29 10:09:22 CET 2012

El 29 de febrer de 2012 2:35, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Marc Belzunces ha escrit:

> Hola Marc,
>
> Bàsicament el Catalanitzador determina que no tens el català instal·lat:
>
> 22:27:02.0610 - FirefoxAction::IsNeed returns 1 (first lang:)
>
> No tenim prou informació al log per determinar que succeix. He afegit més
> detall.
>
> Pots tornar a baixar-lo, executar-lo i enviar aquí el log de nou?

Aquí el tens. El log és d'una màquina diferent al log d'ahir, però fal
el mateix "error".  Correspon a la màquina de al captura de pantalla.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces