[Desenvolupament] Baixades mensuals del canal catalanitzador del Rebost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 29 09:07:40 CET 2012

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola gent,
>
> ja he posat a punt una pàgina wiki de les baixades associades al
> Catalanitzador:
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Rebost/2012/Catalanitzador
>
> Atenció: les baixades associades al programa 'Catalanitzador per al
> Windows' cal ignorar-les. Durant un parell de dies va estar associada la
> mateixa etiqueta als clics que venien de catalanitzador.softcatala.org.
> Després ho vaig canviar per una etiqueta pròpia.
>
> Espero que sigui tot més o menys clar.

Gràcies

Estic preparant un apunt sobre les estadístiques de Febrer que publicaré
aquesta nit o demà i incloure aquesta informació.

Una vegada en Xavi tingui el sistema d'estadístiques, com serà públic,
estaria molt bé que també fes un apunt bloc i fessim ressó.