[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 29 02:35:48 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 28 de febrer de 2012 22:32, Jordi Serratosa
> <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:

> Adjunto log!

Hola Marc,

Bàsicament el Catalanitzador determina que no tens el català instal·lat:

22:27:02.0610 - FirefoxAction::IsNeed returns 1 (first lang:)

No tenim prou informació al log per determinar que succeix. He afegit
més detall.

Pots tornar a baixar-lo, executar-lo i enviar aquí el log de nou?

Gràcies,