[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 29 02:22:42 CET 2012

Hola Toni,

> Hola Jordi,
>
> m'he mirat per sobre el codi però no m'ha quedat clar.
> Com detectes la llengua de navegació que té el Firefox? O ho apliques
> simplement a tots els pref.js?

He descrit com ho fem:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Descripci%C3%B3_funcional#Configura_la_llengua_de_navegaci.C3.B3_al_Firefox

Agafa només el primer profile que troba a profiles.ini i llegeix el
prefs.js. No ho fa per tots els usuaris. Tampoc ho fem per tots els
usuaris a Chrome.

Per cert, saps si la variable IsRelative pot ser diferent que 1 a
Windows? No he vist mai i estem assumint que és relatiu per ara.

Si et cal cap més detall m'ho dius i ho documento.