[Desenvolupament] Estadístiques

cubells vicent a vcubells.net
dim feb 28 23:27:03 CET 2012

 > Josep M. <josep.m8 a gmail.com>:
 >

> Mirant l'estadística, molt. Interessant, se m'ha acudit:
> Ara les dades estan agrupades sense criteri (o jo no l'he sabut veure)
> No es podrien distribuir els formatgests de manera que els que són del
> mateix tipus estiguin a tocar? O sigui, Vista SP0 al costat de Vista
> SP1, i de Vista SP2.
> I posats a demanar... que els que són de família comparteixin una gama
> cromàtica (per exemple, tots els Vista amb tons de blau, els XPven tons
> de vermell, etc)
> Ja sé que és estètica...

Jo no ho faria així com està ara.

Jo agruparia per sistema operatiu. De sortida:

- percentatge de windows xp, vista i windows7

Algun enllaç per aprofundir en cada sistema operatiu:

Fas clic i veus el
- percentatge de windows xp: sp1, sp2, sp3 i sp4

Fas clic i veus el
- percentatge de windows vista: sp1, sp2

Fas clic i veus el
- percentatge de windows 7: sp1, ...

I que pugues retornar a les estadístiques inicials.

No té sentit, almenys per mi posar totes les dades de totes les versions
i de totes les arquitectures.

--

cubells

web: vcubells.net