[Desenvolupament] Estadístiques

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim feb 28 23:18:50 CET 2012

Mirant l'estadística, molt. Interessant, se m'ha acudit:
Ara les dades estan agrupades sense criteri (o jo no l'he sabut veure)
No es podrien distribuir els formatgests de manera que els que són del
mateix tipus estiguin a tocar? O sigui, Vista SP0 al costat de Vista SP1, i
de Vista SP2.
I posats a demanar... que els que són de família comparteixin una gama
cromàtica (per exemple, tots els Vista amb tons de blau, els XPven tons de
vermell, etc)
Ja sé que és estètica...

Josep M.

El dimarts 28 de febrer de 2012, Marc Belzunces ha escrit: